Pomoc - najczęściej zadawane pytania

1. Jak zamówić przejazd?

Istnieje kilka sposobów rezerwacji miejsc: przez wiadomości sms, e-mail lub formularz zgłoszeniowy na stronie.

2. Jaki jest limit bagażu, który można zabrać do pojazdu?

W cenę biletu wliczona jest 1 duża walizka (lub 2 małe) + 1 sztuka bagażu podręcznego. Każdy dodatkowy bagaż zabierany jest po uzgodnieniu z obsługą, za dopłatą.

3. Z jakim wyprzedzeniem trzeba dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać nawet w ostatniej chwili, dopóki dostępne są wolne miejsca.

4. Do kiedy i jak można odwołać rezerwację:

Nieodpłatnie rezerwację można odwołać do 24 godzin przed planowanym wyjazdem, telefonicznie lub wysyłając wiadomość sms. Jednak odwołanie rezerwacji w krótszym terminie, objęte jest opłatą.

Warunki dokonywania / rezygnacji z rezerwacji, określone są szczegółowo w Regulaminie tanibus-24.pl

5. Czy busy dojeżdżają pod wskazany przez Pasażera adres?

Tak. Zawsze odwozimy Pasażerów pod wskazany adres, nieistotne czy jest to w kraju czy za granicą. Zawsze to zawsze !

6. Jak i kiedy można dokonać płatności za przejazd?

Płatności za przejazd można dokonać u kierowcy, przy wsiadaniu do pojazdu. Istnieje również możliwość dokonania wpłaty przelewem, najpóźniej do 24 godzin przed planowanym wyjazdem. Płatności w późniejszym terminie można dokonać TYLKO po uzgodnieniu ów faktu z naszym biurem, do 24 godzin przed planowanym wyjazdem.

7. Czy można przewieźć zwierzę?

Tak, po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu ów faktu z biurem, oraz po dokonaniu zapłaty za przewóz pupila.

8. Czy są zniżki dla dzieci / studentów / emerytów ?

Niestety nie przewidujemy zniżek wiekowych. Zniżki obejmują przejazdy grupowe oraz stałych pasażerów, podróżujących często naszymi liniami.

9. Czy dziecko może podróżować bez opieki?

Tak, wystarczy wypełnić i przekazać kierowcy ”Zezwolenie na przewóz osoby nieletniej”. Wypełnione zezwolenie należy przekazać kierowcy, przy wprowadzaniu nieletniego do pojazdu.