Pomoc - najczęściej zadawane pytania
1. Jak zamówić przejazd?
Istnieje kilka sposobów rezerwacji miejsc: przez wiadomości sms, e-mail lub formularz zgłoszeniowy na stronie.
2. Jaki jest limit bagażu, który można zabrać do pojazdu?
W cenę biletu wliczona jest 1 duża walizka (lub 2 małe) + 1 sztuka bagażu podręcznego. Każdy dodatkowy bagaż zabierany jest po uzgodnieniu z obsługą, za dopłatą.
3. Z jakim wyprzedzeniem trzeba dokonać rezerwacji?
Rezerwacji można dokonać nawet w ostatniej chwili, dopóki dostępne są wolne miejsca.
4. Do kiedy i jak można odwołać rezerwację:
Nieodpłatnie rezerwację można odwołać do 24 godzin przed planowanym wyjazdem, telefonicznie lub wysyłając wiadomość sms. Jednak odwołanie rezerwacji w krótszym terminie, objęte jest opłatą.
Warunki dokonywania / rezygnacji z rezerwacji, określone są szczegółowo w Regulaminie tanibus-24.pl
5. Czy busy dojeżdżają pod wskazany przez Pasażera adres?
Tak. Zawsze odwozimy Pasażerów pod wskazany adres, nieistotne czy jest to w kraju czy za granicą. Zawsze to zawsze !
6. Jak i kiedy można dokonać płatności za przejazd?
Płatności za przejazd można dokonać u kierowcy, przy wsiadaniu do pojazdu. Istnieje również możliwość dokonania wpłaty przelewem, najpóźniej do 24 godzin przed planowanym wyjazdem. Płatności w późniejszym terminie można dokonać TYLKO po uzgodnieniu ów faktu z naszym biurem, do 24 godzin przed planowanym wyjazdem.
7. Czy można przewieźć zwierzę?
Tak, po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu ów faktu z biurem, oraz po dokonaniu zapłaty za przewóz pupila.
8. Czy są zniżki dla dzieci / studentów / emerytów ?
Niestety nie przewidujemy zniżek wiekowych. Zniżki obejmują przejazdy grupowe oraz stałych pasażerów, podróżujących często naszymi liniami.
9. Czy dziecko może podróżować bez opieki?
Tak, wystarczy wypełnić i przekazać kierowcy ”Zezwolenie na przewóz osoby nieletniej”. Wypełnione zezwolenie należy przekazać kierowcy, przy wprowadzaniu nieletniego do pojazdu.